A PlayAlive A/S dán alapítású cég a játszóeszközt mint fogalmat egy teljesen új értelmezésben, új köntösbe bújtatva tárja a publikum elé. A termék a kor elvárásának megfelelően a gyermekeket interaktivitásra ösztönzi, és egyúttal bizonyítja, hogy igenis lehet örömmel sportolni, játszani és tanulni egyszerre. A rendszer alapját egy beépített vezérlő egység és a hozzá kapcsolt szenzoros érintőgombok adják. A szenzoros érintőgombok elhelyezhetők járófelületen, oszlopok tetején, játszóeszközökre szerelve, de akár mászófalon vagy szökőkutas játéktéren is.

A szenzorok több színben világítanak, vagy villognak, esetleg csak felvillannak. A különböző játékok esetén különbözőek az elérendő célok. Például minél gyorsabban megérinteni a felvillanó gombot, vagy a felvillanás sorrendjét megjegyezni, és ennek megfelelően érinteni az érintőgombokat.
Az eszköz egyszerre fejleszti a koncentrációt az állóképességet. Az egymással együttműködés alapjait a gyerekek csapatjátékban játszva tanulják meg.

Az e-Wall a cég speciális fejlesztése, mely iskolai használatra lett kitalálva azzal a kifejezett céllal, hogy a gyerekek többet mozoghassanak a tanórák alatt.
Különböző tantárgyi feladatok programozhatóak a PlayAlive rendszerébe, ahol a kérdés egy erre alkalmas táblagépen jelenik meg, a választ azonban a szenzorokkal ellátott falon kell jelezni, a megfelelő gomb érintésével. Így mozgás keretében, egyéni- vagy csapatmunkával játékosan sajátítható el a tananyag bármely iskolás korosztály számára.

A PlayAlive újításaival az alábbi videókban ismerkedhet meg.
e-Wall beharangozó videó: 
e-Wall bemutató videó:  

Az e-Wall bizonyítottan hatékony egyéb helyzetekben is, ahol az a cél, hogy mozgásra és játékra ösztönözzön. Példaképpen, egy interaktív játszótér részeként vagy olyan intézetekben, ahol mozgássérült gyerekekkel vagy felnőttekkel foglalkoznak.
A gyártó cég a termék minőségére gondosan figyel, a termékre hosszú távú garanciát vállal, és együttműködően áll hozzá az egyedi, helyspecifikus megoldások kidolgozásához.